pixel_player41923627 Welcome to the players forum 🙂
First make sure you have gem confirnation turned on in the game settings - this should prevent you from accidentally spending gems, which I fear you may have done in this case.
Second, the only thing you can do is to contact the official Support for Seaport and ask them to check where the gems have been used. If you didn't have gem confirmation turned on, you can try explaining this to them, and if you ask very nicely they may be able to undo the expenditure and return your gems.
Go to https://portal.pixelfederation.com/en/seaport/support
(Support can also be reached from within the game)
Do not type anything into the search box, but instead choose one of the options below, and fill in the form to raise a support ticket.
Good luck
Google translation
Bienvenido al foro de jugadores 🙂
Primero asegúrate de tener la confirmación de gemas activada ** en ** en la configuración del juego; esto debería evitar que gastes gemas accidentalmente, lo que temo que hayas hecho en este caso.
En segundo lugar, lo único que puede hacer es ponerse en contacto con el soporte oficial de Seaport y pedirles que comprueben dónde se han utilizado las gemas. Si no tenías activada la confirmación de gemas, puedes intentar explicarles esto y, si lo preguntas muy amablemente, pueden deshacer el gasto y devolver tus gemas.
Ir https://portal.pixelfederation.com/en/seaport/support
(También se puede acceder al soporte desde dentro del juego)
No escriba nada en el cuadro de búsqueda, sino que elija una de las opciones a continuación y complete el formulario para generar un ticket de soporte.
Buena suerte